Att man inte ska få bada ifred alltså

Kom precis hem från Sara, var tänkt att jag skulle sova där fast med tanke på att jag har sovmorgon imorgon så kände jag inte taggen att ligga ensammen hos henne. Hur som helst så for vi och simmade efter skolan i en timme och det var otroligt skönt måste jag då erkänna, även fast en viss person som jag har nämt förr stirrade på oss under stor del av simningen. Han var dessutom inte diskret. Han tränade då från början och på nautilus är det ju så att när man värmer upp så kan man titta ner direkt på dom som simmar, så ni tror inte att han ställer sig tryckt mot rutan och stirrar på oss. Efter ett tag kommer han även mer och simmar fast han hinner inte säga mycket annat än hej innan jag och Sara går upp. Jag citerar Sara: "Tur att någon tycker om en i alla fall", hehehe.

Nu sitter jag och vräker i mig nötter och snart är det väl dags för sängen I guess. Det har varit en riktigt lugn och skön dag och det känns otroligt skönt att bara kunna ta det lugnt så här. Imorgon vet jag inte riktigt hur det blir. Jag och Sara ska gå ner på stan och sätta oss på Waynes som nu mera har blivit en tradition på fredagar. Sen ska hon följa hem med mig och så ska vi väl vara med några personer här i Svensbyn. Ska dock jobba på lördag så det blir att ta det lugnt. Vet fortfarande inte om det blir Luleå på lördag eller hur det blir, det får vi se imorgon. Men jaja, nu ska jag dra mig vidare mot sängen och läsa eller nått. Men jag skriver väl imorgon om jag har tid. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback