Helt slut

Nu är jag äntligen hemma! Känner redan nu att ögonlocken börjar slockna så ska alldeles strax gå och sova. Träningen + simningen varade i två timmar, lite kortare än beräknat men tack gode gud för det. Synd bara att det alltid ska finnas idioter som stör en bara. En kille/man stirrade på mig och Sara hela tiden när vi simmade, och han var inte diskret vars han stirrade. När den här killen frågade om våra namn och vars vi bodde började det bli läskigt så då gick vi upp och bastade istället. Men förutom det så hade vi riktigt trevligt och det var skönt att få träna!

"Snabba Cash" var också en väldigt bra film tycker jag, fast jag förstår inte hur man ska fatta vissa saker om man inte har läst boken (vilket jag då har gjort) men den var som sagt otroligt bra. Jag har lite ångest över morgondagen, vet inte riktigt vad jag ska göra. Är trött som jag vet inte vad och väldigt otaggad på fest, har dessutom ingen alkohol så det blir nog nyktert, men om jag ändå far på fest eller inte återstår att se, brukar alltid ångra mig i sista sekunden. Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och försöka få lite sömn. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback