Plugg, kvalitetstid och klättring!

Hello! 
Nu har ännu en helg i Pitstan passerat, och än så länge trivs jag helt okej här, ikväll blev jag tog bitter för att min dator jävlades med mig när jag skulle plugga men annars är det okej förutom att det är så extremt kallt och att Piteå busstrafik inte vet hur man skriver en tidtabell. På tal om att plugga så började jag med det i onsdags och det har då gått bra så här långt iallafall (förutom ikväll då). Det känns så mycket bättre att sitta i klassrum och plugga än det gjorde att läsa på distans så den delen är jag rätt så nöjd med. 

Annars då? Ja ni, i fredags var jag på en födelsedagsfest, igår så lagade jag middag tillsammans med Jocke och Jennifer samt spelade spel med en kompis och idag har jag varit och klättrat. Klättringen gick bra, det var riktigt roligt och jag presterade bättre än vad jag någonsin ens hade vågat hoppas på så jag är väldigt nöjd. Dessutom blev jag extremt imponerad av Jocke och Jennifer, de var extremt duktiga! 

I veckan har jag mestadels plugg inplanerat. Imorgon ska jag dock även spendera lite tid med min kära mormor mellan lektionerna. Utöver det ska jag försöka att ta det lite lugnt, har blivit mycket fläng på senaste. Jag ska även försöka bestämma mig för vilken gym som jag ska teckna kort på, det blir nog något inne i stan iallafall då det är väldigt smidigt då jag ofta har en del dötid att slå ihjäl under dagarna, så då är det ju bra att jag kan skicka och träna när jag inte pluggar. 

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon och åka en buss som jag inte riktigt vet när den går från en hållplats som jag inte riktigt vet om den stannar vid eftersom att busstidtabellen var oläslig som sagt. Men ha det fint så hörs vi inom en snar framtid! Bjuder på lite bilder i vanlig ordning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback