Förkylningsträsket återigen.

Hejsan hoppsan! 
Nu är jag förkyld, igen. Tänkte träna armar idag och hade till och med släpat med mig träningsväskan när jag helt plötsligt från ingenstans börjar råhosta på tunnelbanan imorse. Jag hostade, och hostade så mycket att personen mitt emot mig bytte plats (pinsamt) och har fortsatt hosta hela dagen sedan dess. Dock så har de fyra kopparna med te som jag inmundigat idag gjort att jag känt mig bättre.  Annars har vi haft det några fantastiska dagar här då solen har skinit nästan hela veckan, och vi har hunnit med en och annan utflykt också så jag har fått njuta av solen ordentligt. 

Träningen går helt okej tycker jag, förutom nu då tack vara förkylningsh-vetet. Jag har förlorat några fler centimeter, men vikten är ungefär densamma. Dock så har jag fuskat lite med maten de senaste dagarna. Idag tyckte jag synd om mig själv till exempel och åt glass med en massa chokladsås, men det måste man ju få unna sig ibland också tycker jag. Ska försöka att lägga upp några nya resultat för er när jag har ork och tid, just nu är jag bara helt slapp i kroppen känns det som. Kan dock trösta mig att idag är det exakt två veckor tills vi far till Egypten så jag är övertagas tills dess. Jag är däremot mindre taggad till på måndag då min rättegång är, även fast det känns skönt att äntligen sätta punkt på allt det där. 

Nu ska jag sova, är väldigt trött och seg i huvudet. Bjuder på lite bilder som jag hunnit ta sedan sist! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback