Ljuset i tunneln.

G'day mates!
Hör ekade det tomt må jag säga. Sedan sist har det hänt både det ena och det andra. Jag har blivit moster till en fantastisk liten tjej vid namn Alicia bland annat som jag dock inte hunnit träffa än,  fast så länge till ska det nog inte dröja eftersom det snart nalkas semester. Eller snart och snart, en och en halv vecka kvar men det känns som om jag kan uthärda det. 

Och annars då? Jag jobbar på för fullt samtidigt som jag försöker få ut så mycket som möjligt av sommaren. Dock så är det inte så lätt när man jobbar hela dagarna, har svårt att sova på nätterna (vilket är anledningen till att jag skriver nu) och är allmänt svintrött när man kommer hem. 

Jag saknar mina vänner som jag knappt hunnit se alls de senaste gångerna jag varit ner så extremt mycket. Jag vill att hela gänget ska komma ner till Stockholm så att jag kan visa dem hur fantastiskt fin denna stad är under sommaren. 

Så nu är det bara att boka resor och komma och hälsa på. Måste dock sova nu så att jag vaknar imorgon.  Förhoppningsvis så skriver jag snart igen. Ha det bra tills vidare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback