Trött, tröttare, tröttast!

Idag är jag så trött, jag är lite piggare än igår och mycket piggare än i förrgår, men jag är ändå väldigt trött. Har haft den här förkylningen i över två veckor nu, men den vägrar försvinna. Blir dessutom inte bättre av att jag är ute och fryser varje dag, så jag är glad att vi har haft planeringsdag idag och ska ha det imorgon också. Det är jätteskönt att vara ute varje dag när man är helt frisk men annars, not so much. 

Idag har vi då planerat, ätit, snackat, ätit och planerat. Är alltid så fantastiskt god mat på våra personalmöten. Nu har jag slängt in några kycklingklubbor i ugnen till dagens middag, sedan ska jag duscha och hoppa i säng. Här har ni en bild på dagens lunch! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback