Sunday, bloody sunday.

Ännu en helg har passerat. Denna helg har jag försökt ägna mig åt att ta det så lugnt som möjligt. Det enda livliga jag har gjort var att vi var hos Carro och Rasmus igår och drack lite drinkar och spelade lite spel, men vi for hem därifrån strax efter 23.00. Idag har jag tagit mig en promenad till affären där jag handlade lite. På vägen dit gick jag förbi återvinningen och en klädinsamlingscontainer som jag lämnade lite kläder i, men förutom det så har vi nog mest suttit framför tv:n och äter gott. Men sådana söndagar får man ju också ha ibland! 

Annars händer det inte så mycket just nu, fick hem några paket i fredags med saker som jag har beställt, bland annat en dator, ett par Ray-ban's och lite kläder som jag bara var TVUNGEN (hehe) att ha tills när vi ska fara till Egypten. Nu ska jag stänga mina blå så hörs vi när vi hörs! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback