Världens bästa frukost och cardioträning.

 
Gjorde världens godaste frukost imorse som jag bara är tvungen att dela med mig. Har sett fram emot att prova denna juice hela veckan men är ju samtidigt inte den som kliver upp tidigare bara för att göra en god frukost så blir ofta typ kvarg med fun light-saft vilket är enkelt och smaker helt okej. men nu gjorde jag den här juicen som består av:
 
Ca 5 blodapelsiner
1 citron
3 kiwi
1 banan
 
Mixa allt detta i en mixer eller med mixerstav. Juicen räcker ungefär till fyra glas men har inte hunnit prova hur god den är dagen efter ännu ;). Till detta åt jag kvarg blandat med fun light-saft, hasselnötter, kokosflingor och äppelbitar. Blev hur tasty som helst, så prova det!
 

Nu ska jag strax bege mig till SATS för att köra lite cardio. Jag har aldrig kört det tidigare men eftersom det är mycket kontitionsträning så känns det som om jag kommer vara helt slut efter den halvtimmen som man kör i. Men det blir spännande att prova min kropps gränser!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback