Träning och bra kost.

God kväll!
Idag har varit en bra dag. Vi har varit och åkt skridskor med barnen på jobbet, vilket gick jättebra! Det är otroligt hur duktiga dom är alltså. Slutade jobba 15.15 idag och direkt när jag slutade for jag till SATS och tränade. Lyckades springa 20 minuter i sträck på bandet vilket kanske inte är så mycket, men med min kondition som aldrig ens har existerat är det ett gigantiskt steg, helst eftersom att jag inte har sprungit på över ett halvår. 
 
Började min "nyttiga månad" idag, vilket innebär att jag ska träna mer och äta nyttigt. Min kropp har nämligen inte mått så bra på senaste då mitt kostintag inte har varit det bästa, så nu kör jag en liten "rensning" med mycket kyckling, grönsaker och mindre potatis och pasta med mera. Började detta med att göra apelsinkyckling med morot- och spenatsallad. Receptet på den hittar ni här. Jag struntade dock i löken och tog timjan istället för dragon, men det blev hur gott som helst, så det rekommenderar jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback