Skridskoåk och spralliga ben.

Godkväll! 
Jag ligger för tillfället i sängen och är sprallig i benen och kan inte riktigt sova, så tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg om de senaste delarna av mitt ekorrhjul till liv. 

Idag har vi åkt skridskor med barnen, eller jag står bara på sidan och delar ut mackor och varm choklad när de blir trötta men det är ett viktigt jobb det också ;). Jag har även min tidiga dag idag så for och tränade ett snabbt pass direkt efter jobbet, efter träningen så for jag direkt till Rådhuset där vi hade personalmöte idag. Det var lika trevligt som det alltid var och chefen bjöd på god mat och gott tilltugg dessutom. 

Annars har det inte hänt så mycket denna vecka, har inte ens lagat middag någon dag hittills då jag har haft kvar rester från i helgen vilket har varit ganska skönt faktiskt. Mitt rättegångsdatumet har ju förresten blivit spikat nu också, ungefär en vecka innan vi far till Egypten. Jag är såklart väldigt nervös inför det, men jag kommer att ha Adrian och min kurator där med mig och så kommer det bli väldigt skönt att ÄNTLIGEN få det överstökat och kunna dra ett sträck över allt det där på riktigt. 

Nej, men nu är det dags för mig att sova, ska jobba på den andra förskolan som min chef äger imorgon så kommer nog vara tröttare än vanligt när jag har fått vara med ett gäng nya barn, men det är nyttigt att vara på en annan förskola ibland också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback