Resultat!

Idag var det dags att väga mig och ta mina mått efter ungefär en vecka. Kommer göra det varje söndag då det känns som den dag då det passar bäst. Jag blev väldigt förvånad av att se resultat så snabbt för har ju inte tränat sådär extremt mycket och jag har ju ätit den mat som serveras på jobbet (pasta, korv, potatis m.m.) som vanligt, det är här hemma jag har kört stenhårt med att inte äta så mycket pasta och potatis, utan istället äter jag quinoa, mathavre och bara massor av grönsaker. Kyckling och fisk är det mesta som står på min matsedel och godis, fika och chips m.m. är helt förbjudet. Cola Zero får jag bara dricka på helger då det är någonting jag förut drack minst en burk om dagen men nu kör jag på vatten istället. 
 
Igår hade jag en liten "pausdag" då vi drack vin och åt ribs med pommes och coleslaw, men sådana dagar måste man såklart också ha, helst efter att jag har haft en sådan himla bra vecka, och jag hoppas att det kommer att gå lika bra resten av tiden. Jag äter även kromtabletter och D-vitamin för att hjälpa mig med sötsuget, och det kommer såklart fortfarande ibland, och vissa dagar är jag verkligen HUR nära som helst på att vräka i mig choklad, men jag har inte gjort det. Så här har ni mina framsteg som har ägt rum på lite mer än en vecka.
 
  • Vader: + 1 cm
  • Lår: - 1 cm
  • Rumpa:3 cm
  • Höft: - 1 cm
  • Midja: - 2 cm
  • Bröst: - 3 cm
  • Armar: -1 cm
  • Vikt: - 1,5 kg
Så det går verkligen åt rätt håll som ni ser, och det är skönt och jag har även märkt av att jag är mycket piggare än vad jag har varit tidigare, så detta var någonting som verkligen behövdes för mig. Nu ska jag lägga mig i sängen och börja läsa Flickan och skulden av Katarina Wennstam som tydligen ska ge en rejäl tankeställare. Sov så gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback