Lugnet före stormen.

Denna dag har varit väldigt lugn. Jag tog en väldigt lång sovmorgon imorse eftersom jag kände mig så fruktansvärt trött de tio första gångerna som jag vaknade, så jag sov till 11.00. När jag väl hade vaknat höll jag inte på att ta mig upp ur sängen på grund av extrem träningsvärk från gårdagens cardiopass. Dock så for jag ändå på ett Street dancepass klockan 16.00 eftersom att jag tänkte att bara jag rör lite på mig kommer jag inte märka av träningsvärken. Jag hade fel. Nu gör bara min kropp ännu ondare så jag ska inte träna imorgon som jag först hade tänkt, utan jag väntar till onsdag då jag slutar tidigt. Vi har personalmöte på kvällen, så då har jag några timmar mellan jobbet och mötet så det blir perfekt. 
 
Nu ska jag sova, börjar tidigt imorgon och har bestämt mig för att vara pigg denna vecka, har mycket som väntar framöver så det är bra för mig att vara utvilad. Bjuder på en bild från dagens middag som bestod av tonfisksallad med grahamsbröd. Ha det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback