Hjärtdag.

Alla hjärtans dag är någonting som vi egentligen inte firar sådär extremt mycket, men ändå kom Adrian hem med blommor och choklad till mig. Jag hade fyllt en påse full med godis och med ett Skipbospel (som vi tidigare nämnt att vi ville ha), vilket jag tyckte var jätteroligt. Vi lagade middag här hemma, jag hade lagt kycklingfiléer och lite grönsaker i marinad dagen före, och så gjorde jag en rödbets- och kikärtssallad. Adrian vågade sig dock bara på att kycklingen som han åt med ris, men det tyckte han också var väldigt gott. 
 
Om ett tag ska jag iväg på ett träningspass, sedan så ska vi fara och handla lite när jag kommer hem igen, men förutom det ska vi nog ta det väldigt lugnt idag. Jag ska försöka städa lite också och tvätta undan lite tvätt, och annars ska jag nog ta det ganska lugnt tror jag. Det är alltid skönt med stressfria helger!
 
När de flesta bara tänker på att ge bort saker till varandra på alla hjärtans dag så tänker jag lite extra på min syster som föddes med hjärtfel. Jag kommer ihåg en gång när vi var små, och farmor och farfar hade köpt en nalle åt henne på alla hjärtans dag. Jag blev så sur eftersom att jag inte fick en nalle och bara stod och skrek, så dagen efter fick jag också en nalle av dem. Alltid effektivt att skrika ;).
 
 
Blommorna och chokladen från NK som jag fick av
Addelicios igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback