En bra helg har passerat

Jag har haft en superbra helg. I fredags avslutades planeringsdagarna med att skåla i champagne och äta ännu mer god mat.Senare på kvällen for jag till Kista och var där med Johanna och Ellen med flera, sedan for jag hem ganska tidigt eftersom att jag kände att det räckte för mig.

Igår var jag för typ andra gången i mitt liv bakis. Trots det så steg vi upp tidigt, hyrde en hyrbil och for till Åkersberga för att träffa Adrians syster och hans systerdotter som hade en handbollsturnering där i helgen. När vi hade varit där for vi till Norrtälje för att hälsa på en kollega till Adrian, och efter det så for vi till Gävle där vi träffade en kompis och spelade lite biljard.

Idag är jag sådär söndagstrött som jag alltid är, har ändå tvättat en massa och rengjort badrummet. Annars har jag bara tagit det lugnt och njutit av ledigheten. Nu sitter vi båda i soffan och ser på The blacklist som by the way är en superbra serie för er som gillar kriminalare. Någonting mer än det som redan har hänt kommer nog inte hända idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback