Underbara människor!

Kom hem till ett paket idag bestående av ett par vantar och ett par tjocksockar som Sara har stickat till mig. Blir så extremt glad över att jag har en sådan fantastiskt familj och sådana fantastiska vänner dessutom. Känns som om allting bara går så fruktansvärt bra just nu förutom denna förkylning som vägrar ge med sig. Men hellre att jag är lite förkyld än att jag misstrivs på andra sätt.

Nu ligger jag i sängen (med mina tjocksockar) och har precis läst ut en bok. Adrian sitter i soffan och ser fotboll för sig själv. Men nu är det dags att stänga mina blå. Ska hinna med jobb, tid hos min kurator, månadsmöte och bio imorgon så bäst att jag vilar upp mig. Ha det så bra! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback