En sjukdom efter den andra.

Ligger hemma i sängen och är sjukskriven på jobbet på grund av någon konstig magsjuka jag har fått. Kräktes två gånger natten mellan onsdag och torsdag och en gång på torsdagsmorgonen. Sen dess har jag inte kräkts något mer men mådde illa hela dagen igår och tror även att jag hade feber då jag kallsvettades stora delar av dagen.

Idag är det lite bättre,har lyckats få i mig lite mat, dock inte allt för mycket, men en liten portion chili con carné iallafall vilket kanske inte är det bästa för magen men har inte hunnit handla på ett tag och orkade inte ställa mig och laga mat. Gårdagens matintag bestod av fyra tomater och lite glass, så kände att jag behövde få i mig någonting direkt jag vaknade. 

Just nu är jag bara sjukt slut i kroppen. Har sett lite på serier i sängen men nu orkar jag knappt det, så funderar på att vila lite till så att jag kanske kan vara helt återställd till imorgon. Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör iallafall! Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback