Tummen ned för skräpmat!

Jag förstår mig inte på mig själv. Jag vet hur illa jag börjar må när jag äter en flottig pizza med beasås och hela kittet, men ändå ska jag bestämt äta det. Dessutom räcker det inte att jag äter mig mätt, utan sedan ska jag även gå och småäta på resten av pizzan som är kvar resten av kvällen. Så ikväll har jag vräkt i mig en hel pizza och som jag har mått illa, men nu börjar jag tack och liv må lite bättre.

Både jag och Adrian har varit riktigt trötta idag. Jag lyckades somna på tåget från Märsta till Huddinge och vaknade bara när mitt huvud föll. När jag vaknade var jag äckligt varm och hade fruktansvärt ont i huvudet. Hoppade därefter på bussen, tog av mig jackan och koftan och satt i bara linne tills jag kom hem och fick dricka vatten och ta en huvudvärkstablett.

Kände att jag inte orkade gräva igenom en tom kyl och frys efter någonting att äta till middag, så sprang ner till närmaste pizzeria, köpte med mig två pizzor och hann med bussen med en minut tillgodo.

Nu ska jag sova, är så extremt trött trots powernapen på tåget. Är ledig imorgon, men ska försöka få lite saker gjort, bland annat så står tvättning och städning på schemat. På lördag och söndag vankas det jobb igen så ska även försöka vila upp mig rejält.

Kom förresten in på mattekursen som jag har sökt, dock så har jag inte fått något besked om jag kommit in på NK-kursen ännu, men det får jag väl snart reda på också. Börjar iallafall den 27/5, känns extremt skönt att äntligen ta tag i detta!

Jaja, sova som sagt. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback