Stockholm i mitt hjärta!

Idag har jag och Karin lekt turister. Vi (läs: jag) har gått omkring i gamla stan och fotat, förföljt sådana där "slottsvaktare" och ätit glass. Dagen har varit hur mysig som helst. Jag bara älskar den här staden! Dessutom lyxade jag och Adrian till det och grillade till middag.

Nu ligger jag i sängen och försöker sova, men som vanligt snurrar tankarna omkring i mitt huvud, och så börjar jag tänka på farfar och blir lite ledsen. Jag har fortfarande inte förstått att han aldrig kommer klappa mig på ryggen igen som han alltid gjorde när man kramade honom och jag kommer aldrig mer att kunna fara ut till stugan i Långnäs där det finns så många minnen från min uppväxt för att hälsa på honom och Eva.

Jaja, nu blir jag ledsen igen. Så ska sluta skriva och försöka sova istället. Här har ni lite bilder från dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback