Regn och illamående.

Alltså allvarligt, ligger här och är riktigt nervös inför morgondagen då pluggandet börjar. Har ägnat helgen åt att bara ha roligt och har försökt njuta så mycket som möjligt, men nu ligger jag här i soffan, har ångest och är alldeles för mätt av alla onyttigheter som jag fått i mig under kvällen. Dessutom har det regnat hela dagen så humöret är verkligen inte på topp.

Har även hunnit med Ikea och lite andra "affärer" idag, men det enda jag kom hem med var en citronpress. Hittade ett par jättesköna joggingskor på en Nike-factory store, men Adrian gav mig dåligt samvete utan att han själv visste om det, så dom får följa med mig hem en annan gång istället. Nu ska jag återgå till att må illa. Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback