Nattångest.

Är så rastlös. Har sovit hela bort hela dagen, det enda vettiga jag gjort idag är att byta sängkläder och damma av en matta. Var tänkt att jag skulle träffa Johanna idag, men hon var slö och jag var slö, så det rann ut i sanden.

Jag känner att jag vill gå upp och göra någonting, men samtidigt vill jag ligga här i sängen och mysa med en sovandes Adrian. Men alltid när jag har sådana här dagar får jag en känsla av meningslöshet. Just hate it! Tur att det inte händer alltför ofta numera. Börjar ju dessutom snart plugga så då kommer jag knappt ha en ledig stund. Vet fortfarande dock inte hur det blir med naturkunskapen, försökte ringa komvux, men dom hade så knasiga telefontider, så blir att göra ett nytt försök på torsdag. Min mattebok borde däremot komma imorgon, så då kan jag börja tjuvläsa lite innan kursen börjar. Skulle även få låna en grafräknare av Therese så att jag slipper köpa en ny för flera hundra. Skönt!

Jaja, ska försöka kväva känslan av meningslöshet nu och färsöka sova, ska upp relativt tidigt imorgon då jag ska träffa lite vänner för skoj. Mer om det imorgon! Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback