Helveteshelgen.

Ligger i sängen och har min vanliga kvällsångest. Är så trött i hjärnan efter att ha räknat matte hela dagen. Adrian är i Umeå och roar sig på brännbollsyran så jag är all by myself.
Vädret har iallafall varit bra idag, så jag har suttit ute och pluggat och till och med fått lite färg.

Den här helgen kommer jag mest troligt att avlida. Jobbar lördag och söndag, stiger upp 5.00 och kommer hem 18.30. Dessutom har jag ett matteprov och ett matteuppdrag som ska göras imorgon, och jag är inte ens klar med första kapitlet så det kommer att bli en lång dag. Dessutom måste jag ju gå och lägga mig hur tidigt som helst för att orka med att stiga upp 5.00.

Jag är så egoistisk och patetisk, men jag saknar redan A:s tröstande famn..

Men nu ska jag somna, vi hörs när denna helg är över. Och om jag avlider, I love you all! Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback