God morning!

Ligger i sängen och försöker bestämma mig om jag ska kliva upp eller ligga kvar i 25 minuter tills de första tvättmaskinerna är klara. Känner mig trött och lite lat idag och fattade inte riktigt varför väckarklockan ringde imorse.

Har ingen aning om vad jag ska göra med dagen, känner för att umgås med någon i det fina vädret men när Johanna är utomlands så har jag inte så stor vänskapskrets. Får försöka höra runt lite ändå tycker jag, för annars kommer jag bara ligga här hela dagen, och det är jag inte heller så sugen på! Imorgon kommer iallafall fina Johanna hem, och som jag har saknat henne!

Jaja, får väl försöka ta mig upp ur sängen då och åtminstone göra någon form av frukost. Blir nog en smoothie gjord på banan, blåbär, mjölk och müsli, eftersom att det inte finns så många andra alternativ. Så nu ska jag sparka mig själv i rumpan och kliva upp ur sängen. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback