Ett år senare..

Idag har det gått ett år sedan jag flög ned till Adrian i Stockholm för andra gången i mitt liv. Den gången stannade jag i ca en månad innan jag var tvungen att fara hem igen. Nu, ett år senare, bor vi tillsammans och sover i samma säng nästan varje natt. Därför säger vi att vi har varit tillsammans ett år idag och det har firats med att äta glass i solen, gå en jobbig promenad uppför en jobbig backe för att kolla på utsikten över fantastiska Stockholm och slutligen med en gigantisk middag på Jensens och lite fikabesök av Rasmus och Oskar. Jag försökte få Adrian att vara med på en bild med mig men han vägrade, eftersom att han inte är lika linslus som mig, vilket är väldigt tråkigt under vissa stunder eftersom att jag älskar att ha bilder att titta tillbaka på, men han är envis, karln min.

Igår firades Valborg hos Carro och Rasmus. Vi åt god mat och hade det allmänt trevligt, jag och Adrian var hemma strax innan tolv-slaget och jag är väldigt glad idag över att jag bara fick i mig tre och en halv cider igår. Nu ska jag sova, men först bjuder jag på en bild som Frida tog igår på mig och Carro eftersom att jag var lika dålig på att ta kort som vanligt. Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback