"Det bästa med att vara ung är att man kan byta blad när man vill".

Igår hade jag typ världens sämsta matte-dag. Jag hade planerat att stiga upp strax före 10.00, slänga på två maskiner i tvättstugan och sedan sätta mig ner och plugga resten av dagen. MEN.. Efter att ha fastnat på flera tal i rad så höll jag på att bryta ihop. Jag ville bara gråta och slå huvudet i bordet, så jag gick och la mig en stund i hopp om att jag skulle vakna senare och allt skulle kännas bättre, men det gjorde det såklart inte.

Så igår fick jag inte många tal gjorda, även fast jag satt i flera timmar. Idag har jag jobbat, var tvungen att jobba över lite eftersom att vi inte riktigt blev klara med det vi höll på med. På tåget hem kände jag att jag inte orkade bråka med samma uppgifter som igår, så jag hoppade över dom så att jag kan kolla igenom dem senare istället, och gjorde några andra uppgifter som kändes mycket bättre. Så idag har jag typ gjort mer uppgifter på tåget än vad jag gjorde under hela gårdagen. Nu väntar jag på bussen, när jag kommer hem ska jag snabbduscha och sedan ska jag fara på grillparty. Ha det bra tills vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback