When you feel like quitting: think about why you started.

Idag är jag fruktansvärt taggad på allting i den här världen. Jag vill inte fara och träna, jag vill inte tvätta, jag vill inte äta, och jag vill inte röra mig mer än en meter från soffan. Men, alla de där sakerna måste göras, trots att man har en dålig dag. Därför har jag peppat mig själv genom att kolla på olika träningscitat, och då hittade jag ett citat som stämmer väldigt bra in dagen till ära. Så trots att jag är förkyld och trots att jag har sovit extremt dåligt idag och trots att jag är irriterad på grannen som borrar och förstör min lugna stund i soffan så tänkter jag faktiskt fara och träna med Johanna. Hade nog inte gjort det om hon inte hade bett mig, men istället för att säga "nej jag orkar inte", säger jag "visst, varför inte?" Jag kommer antagligen inte kunna köra så hårt, men huvudsaken är att man kör på överhuvudtaget, så här har ni dagens pepp:
 
 
 

Kommentarer
Johanna Larsson säger:

Du var sååå bra idag! Blir ännu bättre imorgon!
Rygg och biceps som gäller :D

2013-03-06 | 22:31:55
Bloggadress: http://beginnersluck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback