Vill se resultat nu!

Skadade nacken lite igår när jag tränade. Vrider på huvudet av någon anledning när jag kör bänkpress så att jag överbelastar den och får någonting som nog kan jämföras med nackspärr. Idag är det däremot betydligt bättre än igår, men har fortfarande ont så bestämde mig för att hoppa över träningen idag, fast får se om jag far över till systeryster och kör lite där istället om det fortfarande känns bra.

Idag är jag lite irriterad eftersom att vågen inte visar någon skillnad och jag vill att den ska göra det. Jag vill se resultat nu! Fast sedan jag började träna har jag ju iallafall gått ner 3kg, så det borde jag ändå vara stolt över, även fast jag inte riktigt är det, för det är sådana kilon som jag lika lätt kan gå upp igen.

Idag ska jag även försöka hinna med att hälsa på min fina farfar och höra med honom om de behöver någon hjälp på lördag då han fyller år, annars är det middag hos Mange som vankas idag, och annars kommer det nog bli en rätt så lugn dag i den här lugna staden.

Nu ska jag dock försöka få i mig lite lunch i form av gårdagens middag som bestod av köttsoppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback