Världens segaste människa

Åh vad jag känner mig eländig just nu. Jag har blivit ännu mer förkyld, jag är trött, jag är hungrig fast det inte var så länge sedan som jag åt och jag är bara grymt less.
 
Som tur är får jag snart sällskap av fina Johanna en sväng, hon brukar vara bra på att få en på bättre humör. 
 
Det har varit en jobbig vecka den här veckan, vad allt handlar om känns inte så lämpligt att skriva om på bloggen, men jag har verkligen märkt vilka fina människor jag har runt omkring mig.
 
Jaja, nu ska vi inte vara deppade. Jennie och Erik kom ju hit igår och ska sova här tills imorgon. Nu är dom dock ute och ränner medan jag knappt har tagit mig upp ur soffan under dagen, men jag har iallafall hållit mig vaken sedan kl 7.00 vilket är helt otroligt med tanke på hur trött jag är och att det ändå blev lite senare igår då jag mötte upp Jennie och Erik i stan. 
 
Ska även bjuda på lite spännisbilder från gymet som togs för någon dag sedan, lovade ju nämligen att lägga upp en bild på min arm så fort som man börjat se en muskel ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback