Söndagsträning.

Är på väg till gymet nu där jag ska möta upp Johanna, har en känsla av att hon kommer att slakta mig extra mycket idag, men det är bra för har låtit träningen kommit i andra hand nu i veckan då jag har jobbat, och så var jag ju förkyld före det så då har träningen också gått dåligt.

Imorgon far jag ju upp till Piteå och hälsar på, så idag har jag försökt ta reda på om något gym har gratisgånger som man kan få, så om någon har något tips så får de gärna höra av sig ;). Annars får jag betala i värsta fall och så har ju även min kära syster ett litet gym i deras källare och hon har gett mig tillåtelse att träna där också, så det känns faktiskt bra.

Min helg har varit trevlig. I fredags blev det utgång med Johanna, Karin och Ellen på Amnesia där vi dessutom stötte på lite pitebor, så det kan man säga gjorde vår kväll.

Lördagen blev relativt lugn, jag och Adrian hade en myskväll då vi såg film och åt en gryta som jag slängde ihop lite snabbt.

Bjuder på lite bilder från i fredags. Jag och Johanna köpte världens godaste muffinsar mes glass i gallerian, sedan är det en bild på mig, Ellen och Karin från senare på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback