Skärp dig kroppen!

Usch vad jag är less på att vara sjuk nu, har varit det allt för länge och det känns inte roligt alls att vara det just nu, när det går så bra med träningen och allt.

Idag har jag haft en väldigt trevlig dag då jag har umgåtts med en väldigt fin vän. Kom hem lite senare och såg en film tillsammans med Adrian och bara mös på. Han åt chips och drack cola medan jag hinkade i mig te istället.

Imorgon så har jag en hel del att göra, jag ska nämligen ringa en massa samtal, försöka hinna med en sväng till biblioteket och så ska jag handla och ha mig. Ska även försöka att ta en liten cykeltur eftersom att jag inte är pigg nog att fara till gymet ännu, och eftersom att jag inte har hunnit provcykla längst Stockholms vägar någonting sedan jag flyttade hit, hehe.

Nu är det sängen som gäller, Adrian sover redan, men jag fastnade i en bra bok, och eftersom att jag inte måste upp någon särskild tid imorgon så känner jag att det kan jag unna mig, för jag mår alltid som bäst när jag är försjunken i mina böcker, det finns ingen bättre terapi än att leva sig in i någon annans värld för bara en stund.

Kan bjuda på en bild på min inte så nyttiga frukost imorse, men gott var det, och ibland måste man ju få unna sig, allra helst när man är sjuk ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback