Matutmaning

Tänkte ha en liten "matutmaning" för mig själv som kommer gå ut på att jag tar kort på allt jag äter under dagarna och lägger upp det här på bloggen, tror nämligen att jag kommer bli mer taggad på att laga/äta nyttigare mat då. Idag bestod min lunch av lite kalkon- och mozzarellasallad, och middagen bestod av en kycklingrätt. Jag la kycklingen i marinad över dagen och sedan hade jag den i ugnen tillsammans med lök, morötter och potatis för Adrian. Jag hade även lite keso till.

Antagligen kommer jag inte att komma ihåg att ta bilder på min mat varje dag, men annars kan jag skriva ner det här iallafall!


Kommentarer
elin en trappa upp säger:

Det såg sjukt gott ut!

Svar: Det blev riktigt bra faktiskt! :)
Linda Hurtig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback