Helt slut i kroppen!

Dagen blev bra trots att jag var så fruktansvärt trött imorse. Jobbet gick bra, jag kände mig lite långsam men hann med allt som skulle göras vilket är väldigt positivt. Efter jobbet for jag och Johanna ut och åt kinamat på ett ställe i Upplands Väsby och efter maten for vi till henne och bytte om, sedan hämtade killarna från Väsbys atletklubb upp oss. Träningen gick jättebra. Har haft väldigt mycket problem med att gå ner djupt när jag kör knäböj men idag hjälpte en av killarna mig med tekniken och sa hur jag skulle göra och vad jag ska göra för övningar för att få upp balansen, och jag är så extremt tacksam för all den hjälp jag fick. Klarade dessutom pb i bänkpress. Nu tar jag 25 kg, vilket jag anser är väldigt bra med tanke på att jag inte ens orkade stången för en månad sen, så nu kör jag hårt.

Glömde även berätta om att jag körde marklyft för första gången igår, 80 kg klarade jag där. Vi började med att lägga på 30 eller 40 och sedan höjde vi bara mer och mer. Nu ska jag dock sova, är ledig imorgon, så då ska jag en sväng på SATS, sedan ska jag nog göra.. Ingenting alls tror jag! Bjuder på två bilder från dagen, en på mig i Johannas Ray Ban's (som jag nu är grymt sugen på att beställa då jag insett att jag faktiskt passar helt okej i dom) och hatt, och en på Johanna då hon kör bänkpress. Johanna tog en massa roliga videor och filmer idag, kanske får låna någon av dom senare också som jag kan lägga upp. God natt på er!


Kommentarer
Johanna Larsson säger:

Haha, du var tvungen att ta bild från den minsta vikten jag körde på? ;)

Svar: Haha, det var tyvärr den enda bilden som togs ;).
Linda Hurtig

2013-03-17 | 23:49:20
Bloggadress: http://beginnersluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback