Det här med att sova..

Okej, jag kan inte sova riktigt än, har för mycket energi i kroppen. Men då kan jag ju passa på att berätta vad jag har gjort den senaste veckan.

I onsdags kom mamma, pappa och Therese hit på besök. Första natten trängdes vi allihopa i vår lägenhet, men de två andra nätterna bodde ma och pa på hotell medan Therese sov här, så då blev det lite rymligare. Vi hann med lite shopping (alldeles för mycket för min del), lite mongolisk buffé och en middag på T.g.i. Friday's. Och hips vips var det lördag och dags för dom att fara hem igen.

I söndags så körde jag och Johanna då det där mördarträningspasset på hennes gym i Upplands Väsby, och efter det så stressade vi iväg på en konsert på Berns där vi såg Biffy Clyro, vilket är ett riktigt bra band för er som har missat det. Sedan for vi hem till oss där Johanna fick sova över, och idag vankades det jobb.

Efter jobbet idag gick jag och fikade med min före detta chef på café 60. Där satt vi i någon timme och bara pratade av oss vilket var väldigt trevligt. Det är tråkigt när man brukar träffa någon varje dag och nu nästan aldrig träffas längre, men då blir det iallafall bara extra trevligt när man väl ses. Jaja, nu måste jag verkligen sova så att jag orkar med jobb och träning imorgon. Bjuder på lite bilder från den senaste tiden!

Och förresten.. Glömde säga att jag har blivit brunett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback