Smoothiedag!

 
 
Hellu! Har suttit ute på balkongen och druckit smoothie. Vädret är sådär, men jag tror att det kommer bli bra bara solen får komma fram. Det var så längesedan jag drack en smoothie att jag hade glömt bort hur gott det var. Denna smoothie är gjort på banan, hallon och lättfil och blev hur smarrig som helst! Dessa är ju även riktigt svalkande då det är varmt ute då jag har frusna bär i dem. 
 
Annars har jag inte hunnit göra så mycket mer idag ännu. Tänkte vänta in posten innan jag far någonstans eller ringer någonstans för att se hur mycket jag behöver ränta runt idag. Har iallafall hunnit sminka mig och göra mig lite fin inför denna dag. Har inte sminkat mig på flera dagar då det inte känns så nödvändigt då jag bara har gått hemma, och dessutom har jag inte haft så mycket energi över till det, men nu när jag börjar bli lite piggare så passar jag på. 
 
I slutet på veckan ska jag och Adrian upp till Skellefteå, sedan så bär det vidare mot Piteå för min del på söndagen där jag kommer stanna till torsdagen eller fredagen, har inte riktigt hunnit bestämma mig ännu. Jobbar långhelg den helgen så vore skönt att vara hemma en dag och hinna träffa Adrian och ladda om batterierna. 
 
Nu ska jag försöka få lite saker gjort innan jag beger mig iväg. Skönt med ett lite positivare inlägg för en gångs skull ;). Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback