Vad ska jag göra härnäst?

Ligger i sängen och försöker gå ner i varv nog för att somna, vilket inte går något vidare. Är hur pigg som helst, och trots att ångesten finns kvar efter allt jag inte har gjort idag, som jag borde ha gjort idag så är jag ändå på okej humör. Mina föräldrar är i staden så jag har träffat dom en sväng, jag har varit hos min kurator en sväng, jag har gått en sväng i Globens galleria och kollat på allt jag vill ha. Jag har även hunnit med att handla, läsa ut en bok och virka lite på ett glasunderlägg, som jag sedan blev arg på för att det blev fult eftersom att jag hade för liten virknål, och slängt virkningen.

Har även städat ur min underklädslåda och slängt bort några håliga strumpor och städat bort det sista från resväskan så lite har jag ändå fått gjort idag (vilket jag eventuellt gjorde för att skjuta upp de saker som jag egentligen borde ha gjort).

Men ändå ligger jag här, rastlös och med mycket energi i kroppen. Imorgon ska jag upp 05.00 eftersom att jag börjar jobba 07.15. Efter jobbet ska jag, mamma och pappa gå ut och äta i Gamla Stan och bara mysa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback