Dessa sömnsvårigheter.

Ligger i sängen och är sjukt trött men kan ändå inte sova. Allt är bada elände! Min tand värker, mitt huvud värker, mina ögon svider och så mår jag så där lagom illa på det också. Inte min toppendag, eller snarare inte mitt toppenår!

Var planerat att jag skulle jobba en dag denna vecka men då andra jobbade så många pass fick jag ta några av deras, plus att några är sjuka vilket ledde till att jag nu helt plötsligt jobbar fem dagar denna vecka, en av de dagarna är dessutom ett 13-timmars pass, så kommer vara helt slut. Blir så extremt långa dagar när nästan fyra timmar går åt till att bara ta sig till och från jobbet.

Så imorgon har jag till att börja med ett möte klockan 12.00, sedan far jag och jobbar direkt efteråt till 20.30, och efter det ska jag hem och göra ett prov innan tolvslaget! Tack och lov så jobbat jag eftermiddag på torsdag också så gör ingenting att jag är uppe sent.

Nu måste jag dock fortsätta försöka sova så att jag kanske åtminstone blir någorlunda utvilad imorgon. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback