Tisdag

Just den här tiden på året är jag extra trött. Varför vet jag inte eftersom att jag tycker att jag borde vara tröttare under hösten eftersom den årstiden är så mycket tråkigare. Idag har det varit en relativt jobbig dag på jobbet, men det har varit fint väder iallafall, så jag passade på att ta några bilder på solnedgången med mitt objektiv som jag fick av min fina boyfriend i julklapp, och jag fick ändå en hel del fina bilder som jag tänkte lägga upp. 
 
Annars händer det inte så mycket idag, hade tänkt att fara och träna efter jobbet men jag prioriterade att boka en tvättid istället eftersom tvättkorgen höll på att svämma över ;). Så nu sitter jag och ser Pretty Little Liars medan jag väntar på att jag ska gå ner till tvättstugan igen. Ha det bra tills vidare!
 
 
 
 

Kommentarer
Jennie säger:

Hej sis,
tar du d-vitamin?

2013-01-22 | 18:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback