Mys-söndag!

Gårdagen blev riktigt trevlig faktiskt. Det började med att jag bjöd Johanna på mat, och lite senare kom även Karin över på lite surr och goda drinkar. Kring 21.00-tiden tog vi en taxi till Carro och Rasmus där det vankades spel och ännu mer surr med trevligt folk tills vi drog ut kring 00.00 tiden. Jag och Johanna for på Nype, medan de andra for på Ace, så det var lite tråkigt att inte allt for till samma ställe, men det var riktigt trevligt ändå faktiskt. När Nype stängde käkade vi på Max och sedan for vi hem till mig och sov. Idag har vi halvsovit i soffan till en film och bara mått gott, så det har med andra ord varit en riktigt mysig kväll.

Ikväll kommer Adrian hem, så vi ska väl bara laga mat och ta det lugnt skulle jag tro. Imorgon vankas det jobb och träning som start på veckan.


Kommentarer
Anonym säger:

MEN LINDA, hur jag ser ut. Fy fan alltså... haha

2013-01-27 | 18:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback