Här var det dött!

Det är verkligen dags för mig att komma igång med skrivandet igen efter det här långa uppehållet som jag har haft, och nu kan jag då inte klaga på att jag inte har någonting att skriva om, för det har jag visserligen.

Idag kom vi hem igen till fantastiska Stockholm! Det kändes väldigt vemodigt att komma tillbaka men mest så var det nog bara skönt. Kvällen har spenderats med att packa upp våra fullproppade väskor och med att placera ut alla julklappar som vi fått, så nu är vår lägenhet lite hemtrevligare och lite finare, hehe.

Både jag och Adrian har däremot lyckats med att dra på oss världens dunderförkylning, men såklart är det värre för honom än vad det är för mig, iallafall enligt honom ;). Men eftersom han måste upp och jobba imorgon men inte jag så antar jag att det är mer synd om honom ändå. Nu ska jag dock stänga mina blå, för det är ju en ny dag imorgon då jag har en massa ärenden att göra. Förhoppningsvis kommer det inte dröja så länge innan jag skriver igen. Ha det bra tillsvidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback