Gräsänka

Usch vad jag hatar att somna och att vakna ensam utan att Adrian sitter i soffan och kommer in i sovrummet direkt när jag vaknar och ropar på honom. Men en sak som är positivt är att jag kan göra som jag alltid har gjort innan jag flyttade ihop med Adrian, nämligen strunta i lunchen och göra en rejäl frukost istället. Idag gjorde jag en advokadosmoothie som underbara Marina gav mig receptet på, och till det drack jag en mugg med fullkornsvälling som jag hade blandat ner blåbär och hallon i och ett glas brännhults blodapelsinjuice. Yummie in my tummie säger jag bara!

Kanske postar receptet på advokadosmoothien senare om det är okej med Marina förstås? ;).
Nu ska jag däremot försöka göra något vettigt av dagen. Ikväll kommer Johanna förbi, och då ska det ätas middag och drickas cider. Ha det bra!


Kommentarer
Marina säger:

Det får du göra! :) Den är sååå god! ;) kram på dig!

2013-01-28 | 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback