De där böckerna..

Hej hej!
Inte mycket har hänt sedan sist men tänkte att jag ändå skulle slänga in ett inlägg eftersom det verkar som om min kropp ändå inte vill sova. Fastnade i en bok igen, denna gång är det Marian Keyes senaste, Hemligheten på Mercy Close. Riktigt bra bok!

Det har inte hänt så mycket sen senast. Igår bjöd vi in grannen på te och kaka och på lite fredagssurr vilket helt klart var trevligt. Det bästa jag vet är ju nämligen när folk kommer hit och jag får bjuda på lite fika. Det är bara synd att jag inte känner fler i 08-trakten, men det kommer väl. Adrian tycker att jag ska börja plugga enkom för att lära känna nya människor ;) hehe.

Idag har vi hunnit med en vända på stan, och en lunch på Jensens, annars har det varit en riktig lugn lördag med film, laxrullar och mys. Men det kan också vara riktigt trevligt ibland faktiskt, även fast jag är en sådan som gillar att ha folk rännandes.

Nu är det dock dags för mig att försöka sova, kommer bli riktigt jobbigt att vända om dygnet till på onsdag då jag börjar om att jobba igen, men det ska nog gå bra bara jag slutar fastna i böcker. Hoppas att alla ni därute antingen är ute och har en riktigt trevlig lördagsnatt eller att ni ligger hemma och får sova. God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback