Andas in och andas ut, orkar jag så orkar du.

Hellu!
Ligger i sängen och har lite svårt att sova igen, vilken verkligen är illa eftersom jag har varit så trött hela dagen att jag både somnade på tåget imorse och drack kaffe det första jag gjorde när jag kom fram till jobbet. "Men sluta blogga så kanske du sommar pucko" kanske ni alla tänker nu, men eftersom att jag känner mig själv bättre än alla andra så vet jag att när jag ändå bara ligger och vrider mig på grund av rastlöshet i sängen så somnar jag nästan bättre av att pillra med mobilen ett tag.

Addepadde ligger i soffan och ser på tv/sitter vid datorn och vill inte komma och sova än av någon anledning som jag inte förstår mig på, men han har tydligen fastnat i någonting, och då har han svårt att slita sig hur mycket jag än tjatar, hehe ;).

Idag har varit en lugn dag eftersom att jag varit så trött, men lite middag orkade jag med att slänga ihop till min ständigt jobbande man iallafall, så han var nöjd närhan kom hem. Imorgon ska vi och äta surströmming hos Carro och Rasmus i Farsta, så det blir nog supertrevligt.

Idag har jag även varit lite arg på världen runt omkring mig, sådana dagar har jag ibland, och det beror nog mycket på att jag har varit så trött och på att det är en del som händer i mitt liv just nu, och att det är så mycket som jag borde ta tag i, men som jag inte har lust att ta tag i. Nog om det, nu ska jag stänga mina blå och vänta in hjärtegullet mitt som förhoppningsvis snart borde dyka upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback