Seg morgon.

Åh, vad jag känner mig full av ångest denna morgon av någon konstig anledning. Borde vara på bättre humör än vad jag varit på länge då jag äntligen har kommit igång med träningen, jag har börjat ta tag i saker som jag inte har tagit tag i tidigare och när mamma, pappa och Therese dessutom kommer och hälsar på mig imorgon och stannar till på lördag.
 
Ångesten kommer säkert att försvinna med dagen. Ska betala lite räkningar nu så att jag blir lite fattigare, och sedan ska jag fortsätta med tvätten och efter det blir det träning igen med Johanna. Känner mig dock inte alls taggad på träningen idag då min kropp värker från gårdagen och då jag mest bara vill gå och lägga mig i sängen och fortsätta sova. Men funderar på lite tröstshopping idag så kanske det känns lite bättre iallafall ;).
 
Nu måste jag ta tag i de här sakerna och försöka få känslan att försvinna, men vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback