Jobbardag

Godkväll!
Den här dagen har gått ut på att jobba. Först jobbade jag på cafeterian från 10.00-14.00 sedan for jag direkt ut till Arlanda (åt till och med lunch på pendeln) och jobbade där mellan 16.00-22.45, så nu sitter jag på tåget hemåt och är sjukt trött. Brukar vanligtvis sova vid den här tiden men det har ändå varje en dag som har passerat snabbt och jag har druckit kaffe för att hålla mig pigg.

Igår var jag och Johanna på gymet och tränade styrke. Jag, som vanligtvis tränar kondition, har ont i alla möjliga muskler som man kan tänka sig. Johanna fick mig att ta ut mig riktigt rejält vilket var en riktigt härlig känsla. Så tack Johanna för att du har fått varenda en av mina rörelser att göra ont idag ;).

Nu ska jag byta tåg, men lägger upp två bilder från den 18 januari då vi var ute och gjorde Stockholm osäkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback