En sådan där dag..

Åh vilken trött människa jag är just nu. Och du kan man ju kanske tänka: men vad tur att det är fredag då! Men inte det eftersom att jag jobbar lördag och söndag också. Dock så ska jag inte klaga då jag är ledig en vecka efter det.

Jag sov så otroligt dåligt inatt då jag vaknade X-antal gånger och bara sov allmänt oroligt och drömde mardrömmar. Jag drömde en mardröm, sedan vaknade jag, och när jag somnade om så fortsatte bara drömmen, så snacka om att jag hade ångest hela morgonen.

Men nu ska vi inte vara negativa. Idag kan jag knappt röra mig p.g.a. träningsvärk i hela kroppen, men tur att det är skön smärta!

En annan positiv sak är att jag har märkt att en ny muskel som jag inte ena visste om att jag hade har ploppat upp på axeln, så nu spänner jag mig i princip varje gång som jag går förbi en spegel ;). Dessutom så fick jag sluta tidigare än vad jag trodde idag så det är väl inte en så tokig dag ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback