Börjar gilla träningen nu!

Ligger i sängen och kan inte sova medan min fina pojkvän väntar in tvätten. Det har varit en väldigt frustrerande dag för mig idag, har bland annat varit mycket på jobbet de senaste dagarna, och har även märkt av att jag har sovit dåligt och vaknat av minsta lilla, dessutom har vi ju haft besök i helgen av Adrians kompis Oskar, och jag har typ varit världens grinigaste mest hela tiden känns det som. Igår tog jag mig iallafall iväg till SATS för att träna lite styrke. Känns som om jag verkligen har kommit igång med träningen nu när jag har börjat träna mer styrke istället för bara kondition. Har liksom träningsvärk nästan hela tiden nu och det finns ju ingen skönare känsla! Dock så har jag slarvat mycket med maten på senaste vilket min mage inte gillar, jag är ju så sjukt känslig när det gäller mat, dock har jag börjat inse vad jag kan och inte kan äta. Tillexempel så har jag börjat dricka minimjölk istället för vanlig mjölk vilket min kropp mår mycket bättre på.

Imorgon ska jag till gymet igen. Har märkt framsteg redan, även fast det kanske inte syns på mig, men lovar att lägga upp en sådan där armspännar-bild som alla andra lägger upp så fort man kan utskilja en muskel ;).


Kommentarer
Therese säger:

Hejaheja! Ta å ta tag i plugget så slipper du jobbet denna :).

2013-02-20 | 07:33:59
Bloggadress: http://livelaughrun.se
Leif Fahlen säger:

Du är duktig du.... försök att lura med dig pojkvännen... han behöver lite muskler... innan höststormen tar honom... Ha det BRA ni två.

2013-02-20 | 16:44:55
Leif Fahlen säger:

Du är duktig du.... försök att lura med dig pojkvännen... han behöver lite muskler... innan höststormen tar honom... Ha det BRA ni två.

2013-02-20 | 16:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback