All by myself..

Ligger i sängen alldeles ensam för tillfället. Addepojken är och spelar innebandy med vår granne, så jag har haft en kväll helt för mig själv som mestadels har gått ut på att se töntiga filmer och äta choklad. Jag tvättade faktiskt tidigare idag så lite vettigt har jag hunnit med.

Middagen bestod för min del av morots- och broccolistuvning samt smörstekta champinjoner medan Adrian åt korv och makaroner. Eftersom att han inte är något stort fan av grönsaker så försökte jag inte tvinga på honom att smaka trots att jag nog gör världens godaste stuvning, hehe ;).

Nu ska jag dock sova, imorgon börjar jag nämligen jobba en timme tidigare eftersom vi ska ha någon sort "alla hjärtans dags special" bestående av en enkel trerättersmiddag, blir spännande och se hur många som väljer att äta det av alla ungdomarna. Ha det bra tillsvidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback