Som om det kunde bli värre..

Idag har det varit en väldigt blandad dag på känslofronten föd min del. Först var jag trött och seg men lyckades ändå finna energi till att städa och göra andra vettiga saker och helt plötsligt var jag på extremt bra humör. Jag kom även på att det är först imorgon jag ska till psykologen så jag kunde göra allting i min takt och slippa stressa.

Så jag tvättade och städade, for iväg till gymet för första gången och hade ett jättebra pass som kommer att kännas av imorgon. Men på hemvägen då jag besökte min vårdcentral fick jag ett otroligt dåligt besked som bara gör allting som har hänt jobbigare för mig. Så där stod jag, med gråten i halsen utan en aning om vad jag ska göra och utan en aning om allt kommer ordna upp sig och bara kände mig allmänt förödmjukad.

Mitt humör blev dock bättre när Adrian kom hem med sällskap av Erik som vi bjöd på middag. Grannen Roland kom även över en sväng och höll oss sällskap, vilket var väldigt trevligt.

Nu ska jag sova så att jag kanske blir lite klokare på allting tills imorgon, sedan får vi se vad saker och ting leder till.


Kommentarer
Gunnel Fahlén säger:

men "gumman" vad händer !?
Du vet jag finns om du vill prata.
Massor av kramar

2013-08-28 | 20:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback