Kryssning, strandhäng och middag.

Har haft en riktigt bra helg då vi har hunnit med att göra hur mycket som helst (till min stora glädje). Helgerna här hemma brukar oftast vara väldigt lugna, men denna helg har vi hunnit med en dags-kryssning till Åland, några timmars sol och bad på stranden med Carro och Rasmus och en middag på Jensens med Linda och Andreas och barnen. Har faktiskt hunnit ta lite bilder med systemarn, men dom får ni se någon annan dag.

Imorgon börjar Adrian om och jobbar, och då ska även jag jobba, så borde försöka sova, fast har börjar ge upp det där med att få en god natts sömn nu, kommer inte ihåg när det hände sist. Förutom jobbandet har jag ett möte, och så ska jag även försöka få bort tvättberget som bara växer och växer här hemma, och sedan kommer nog min dag vara slut. Det är lite jobbigt att slösa 3,5 timmar bara på att pendla varje gång jag jobbar faktiskt.

Jaja, bjuder på en bild från vackra Grisslehamn iallafall så att inlägget blir lite roligare. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback