En liten blomma!

Oj vad jag har varit aktiv idag! Jag har hunnit med att byta sängkläder, tvätta, rengöra avloppet i duschen, dammsuga lite och göra lite andra saker som Adrian har tjatat på mig att jag ska göra. Jag har känt mig lite hängig både idag och igår, så det känns som om det var en bra prestation från min sida. Nu ligger jag dock i sängen efter att ha läst lite med en sovandes sambo vid min sida. Som vanligt är jag alldeles för pigg vid denna tiden, men jobbar eftermiddag imorgon och börjar först 14.45, så det är ju ingen fara på det sättet. Imorgon ska jag dock sova på hotellet när jag slutar eftersom att jag börjar tidigt på fredag och bara får några få timmars dygnsvila. Det är inte så skönt att komma hem klockan 01.30 på natten och vara tvungen att stiga upp igen kring 04.30.

Igår var jag och Erik på Ikea. Jag handlade dock mest bara småsaker som servetter och diskborstar, men fick även med mig hem en liten söt mini-orkidé också som fick stå på matbordet.

Nu ska här sovas! Eller åtminstone försöka sova. Håll tummarna för mig att jag är trött imorgon efter jobbet och somnar direkt och får vara pigg på fredag! Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback