Breakfast

Lättfil mixad med hallon och jordnötssmör serverat med min hemmagjorda granola och lemonad.
 
Åt just en extremt sen frukost. Eftersom att Adrian for på jobbet idag för första gången på ett tag då han har varit sjuk så fick jag en anledning att ligga kvar i sängen länge. Dock så hade jag velat ta mig upp lite tidigare men sängen kändes så extremt skön.
 
Idag ska jag gå förbi vårdcentralen, ringa ett viktigt samtal, försöka hinna med ett träningspass samt träffa min psykolog som jag träffar i samband med misshandeln. Och när jag är hemkommen igen ska jag försöka städa och eventuellt plugga lite matte. Så nu är det dags för mig att starta dagen med andra ord, ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback